středa 2. prosince 2009

THIS IS not IT?...cože?


"The Industry wanted MICHAEL JACKSON live,
We wanted Michael Jackson alive..."

...o všem a o ničem...o něčem...možná...

...sorry, ten název, to je jen taková provokace...a ještě není vlastní...jen mi to prostě přišlo zajímavý světu distribuovat, když se teďka o This is(not)it, tolik mluví...

...tak nevím, je to tím datem, blížícím se k premiéře This is it, nebo už i někoho jinýho krom mě se.., že máme listopad, a stejně jsme s objasněním záhadného odchodu našeho drahého Mika, asi tak tam, kde na konci června... k čemu to potřebuju vědět, co to vlastně změní na tom, že Mike, je..?...já už to ani nechci vyslovovat, protože poslední čas neslýchám v souvyslosti s jeho osobou nic jinýho, ale řekněte mi, a to zcela upřímně, nebude se vám taky lehčejc usínat s pocitem, že ten, co mu to udělal, minimálně sedí, a to ne za neplacení alimentů, jak je tomu v případě vraha Murraye, ale za to, že ať už chtě a nebo nechtě, ale zprovodil Kinga ze světa?...mě možná jo...nevím, ale co můžu jinýho chtít, když zastřelit ho nemůžu...i když u toho jsem si vážně jistá, že by se mi, stejně jako zbytku fan světa, ulevilo...

...no jasně, už zase provokuju...nadávám, vstekám se a (ne) brečím...panebože, co se to se s náma, po osudném 25.6. stalo?...včera jsem vyděla jednu Mjfan, v Praze, v metru, a víte, jak mi došlo o koho jde?...klobouk hluboko naražený do očí, nepřítomný pohled, jak bych tak řekla, do blba a v ruce dokladovku s Mikovou fotkou...teda, jestli takhle vypadáme všichni, není divu, že na nás okolí kouká jako na blázny...

...ale teď zase jinam, a vlastně zpátky, teda k tématu, o němž tohle celý vlastně mělo být...ale jak už to tak mívám, se mi to vymklo...takže,
za pár dnů tu máme THIS IS IT, a že to teda bude bomba ,a hlavně emocionální, to je asi nad slunce jasný...možná víc....jenže...a už je to tady zase, myšička hlodá...pochybnosti?...cože..?

THIS IS IT
...a nebo...
www.THIS-IS-NOT-IT.com

...já vím, držet pusu a krok, to je ta nejlepší věc, kterou můžu v posledním čase pro svět a svoje okolí, udělat...ale nereagovat na emaily, kterými se v tomhle týdnu podivně začala plnit moje emailová schránka, to by byl přece zločin...já se přece tak ráda podějím, a s věcma, o kterých fakt nevím, co si myslet, to pak platí dvojnásob...

...takže nejdřív ujištění,... pochybnosti, až za chvilku...já se na This is it movie, vážně upřímně těším, no ale když tak čtu ty skoro až hrůzu nahánějící "dopejsky", a koukám na ty dramaticky fakt dobře vyvedený videa, není pak divu, že to nutně musí zapůsobit na moji už na cvokaře
zdeptanou psychiku...

...no tak mi řekněte, a to upřímně, co si po shlédnutí tohodle videa, může člověk, a navíc pak fan, myslet....ještě si říkám, jestli teda vlastně nebudu trhat partu, když se celá natěšená nahrnu do kina, s trikem THIS IS IT, které hned pod figurkou Mika v póze, která už nese stejnojmenné pojmenování, nápis tlustým červeným, tak jak jsem nazvala tuhle "plácám"story + ještě www.THIS-IS-NOT-IT.com... no minimálně trochu nakřivo úsměv, s otázkou v očích zklidím hned u kasy, kde se jako "častý" návštěvník kina budu dožadovat informace, do které díry vlíst, abych se natrefila právě na to svý This is it...pak počítám, zapůsobím ještě na široké okolí mého čísla sedadla, když se rezignovaně budu chtít posadit na schody, protože svou sedečku prostě ne a ne v tý záplavě písmen a čísel, najít...

..a ve finále, když už o mě bude vědět pobaveně celý kino, shasnou světla, a na mém triku se objeví zase ten provokativní nápis, tentokrát ve fosforeskujícím podání....uvažovala jsem taky, že bych si jako to triko nevzala, ale...to bych zradila svou vlastní fanouškovskou čest, a takhle huboko klesnout teda nehodlám...

...no a aby toho nebylo málo, zapnu náhodně CNN, když čistím ubryndaný televizní ovladač, a tam, krystova noho, cti-či-čeho-žádostivý MJ fans, co sami taky asi moc dobře neví, zda THIS is it JO!, nebo raději This is not it?...protestují proti uvedení, a žádají PRAVDU!...nechtějí uškodit Mikovi, jasný, ale přeci spravedlnosti musí být učiněno za dost, a teď v době kdy se všechno točí kolem This is it movie, která má být pouze emo-film-blamáží na MJ uctívající fans, podle oněch na hlavu se stavějících, a financBOOM ziskuchtivých Sony&Jakson´s, s.r.o., podle nás všech, no tomu snad nemohou jen tak mlčky přihlížet..!...toóóó zní logicky, snad i mě...?

...VŠICHNI CHCEME ZNÁT PRAVDU, ale ukažte mi jednoho, kdo nám ji poví...nebo možná, kdo ji sám vlastně vůbec zná...


...a víte co lidi, já na to čuměla pětkrát, čtyři-a-půlkrát-dobře...a víte co?...NIC... stejně tomu prd rozumím, co se po mě žádá, nevím...lístky do kina už mám, snad jako jedna z prvních, a už nejmíň čtyři týdny v noci špatně spím, jak jsem natěšená...

... a upřímně, ani svědomí mě netíží, že se tam nahrneme s kamoškou, taky fan , jak dvě hladový vlčice s balením papírových kapesníků, co kdyby ze sousedů třeba někdo zapomněl, a s teleskopickým obuškem ukrytým ve spod tašky, kdyby snad taky někdo zapomněl, ale pro změnu, jak se má na Mikově filmu chovat...
...o Mika nás připravily, aniž se nás kdo nezeptal...A co se radosti z filmu týče...no moh´by někdo zkusit..!
...a vůbec... ať mi někdo z fans ještě chvilku tvrdí, že on tam nepůjde, a že už noc před tím se mu nebude o Mikovi zdát...tomu já tak budu věřit...

..takže na THIS IS IT, se jde, bez keců, bez výčitek, a s úsměvem, a jestli si tam během filmu přidá nějaký to NOT, tak to je mi teda upřímně šumák...o.k.?!...ale beze mě...a ať s tím, proboha nikdo, s prominutím, neleze do médií, Mikově reputaci, to nemůže nic víc, než ublížit...i když teda v týhle republice, myslím si, že je to stejně každýmu u pr...zadku taky...sorry...

Žádné komentáře:

Okomentovat