středa 2. prosince 2009


Jarmain Jackson prý chce taky vidět muzikál" THANK YOU MICHAEL JACKSON"...
9. října 2009 v 19:19 | "Baby Driver" Sajina | MjJ sféra - news?
...FAKT JO?...no já bych k tomu asi jenom řekla...jo ono tam asi jde o jakési to "benefično.."-cosi, a tak, ale jen aby to nedopadlo jako nedávno s VÍDNÍ, protože to taky bylo jakože SUPER!, všichni doVídně, a pak zase že NÉÉÉÉ!, kdo bude prý poslouchat přezpívaný M.J.songy, vždyť na to stačí za páďo "Pravdivdivý dokumenty"- i bez roušky!, ale to bychom zase přišli o Madonnu ve spodním...no a když už jsme si to někteří s nervama na dranc, že jako nezbydou "slevněný", za 75éček, Fantickety u WC, opatřili, UPSSSS!- tak nám to ve finále ZRUŠILI!!!...jo prej že už měli STARS jiný "termíny"...hmmmm, tak zas nic!
...tak nevím... a co vy, lidi?...půjde na Jarmaina?..já bych i za těch 35é šla, do Bratislavi to mám za kopečkem, no vlastně dyť to vlastně kopnou i u nás, teď to vidím BOBY Centrum, to je Brno, no ne?...teda, tak snad jen protože je to ta benefice, co?


..planý poplach, M.J.fans, ZRUŠENO!!!...prej že za rok v Londýně...to to chci vidět...
..taky máte pocit, že co Mike umřel, nedá se už nikomu co věřit?

...a jinak, kdyby někdo rád, tak tady je odkaz...já, já asi půjdu...jestli to teda bude...hmmm...

Thank you, Michael Jackson

Žádné komentáře:

Okomentovat