středa 2. prosince 2009

Lidičky je to tady - new THIS IS IT song!!!

...nemohli jste se dočkat?...já teda určitě...ale konečně dorazil M.J.NEW SONG This is it!!! taky do Česka...tady je full version....tak si to užijte a žasněte...



...je to ode mě divný, možná hnusný, protože si říkám fan, ale jestli jsem se od Mika něco naučila, tak poslouchat hudbu, vnímat ji, a milovat dokonalost...dost těžký úděl v nedokonalém světě, a je víc jak pravda, že na tenhle svůj "hendikep", doplácím celý svůj život..
...nemůžu říct, že mám hudební sluch, i když víc jak půl života hraju na el.kytaru, to je dar, kterým bůh neplýtvá, ale myslím, že hudbu, už díky Mikovi, poslouchat dokážu, a slyším i podtext, slyším a cítím šum, nevybroušenoust, doznívající tóny, které se překrývají...slyším tu nedokonalost, to že tenhle song, ač ho zpívá Mika, jako by jen někdo vzal jeho slova a hlas a zasadil ho do nějaké neumělé zvukové kulisy, která nedávání ani tak vyniknout jeho zpěvu, ale spíš ruší a tlumí jeho hlas...chybí mi tam Mikova pečlivost, dokonalost v souhře tónu, jemnost a pečlivost a hravost, se kterou Mika decentně dokresloval a podtrhával zpěv, tak aby vynikl a dojal až k slzám a nebo vyburcoval k odporu a každý tak okamžitě pocítil tu ohromnou sílu, tu naléhavost a význam- záměr...
...Michael Jackson nemá v repertoáru vlažné, průměrné songy o zelené trávě a pěkném sluníčku - jeho písně dostávají lidi na kolena- šokují nebo rozpláčou...jeho písně zanechávají dojem i dlouho po tom co dozní...
...v This is it sice slyším naléhavost v hlase, ale ta hudba, jako by se ho snažila přehlušit a utlumit jeho slova, jako by je ani nikdo neměl slyšet...
...chybí mi tam ta jiskra a šarm, chybí mi tam Mike...

Žádné komentáře:

Okomentovat