středa 2. prosince 2009

O pravdě....teda, jak kdo si to přebere....



...budu vám vyprávět příběh, příběh, který byl a je... a snad i o pravdě...
...i když pointa týhle story, se mi ve finále, tak nějak vytratila, smysl určitě má, mít by mohla...no, možná to bude tím, že nejsem spisovatel, a kdo je?... jsem jen MJ fan, a to je myslím si, tedy pro mě, víc...


...kdysi jsem si myslela, že existuje PRAVDA, pravda, za kterou stojí bojovat, pravda čistá a rizí, která vždycky vítězí, a která i když se ji mnozí snaží umlčet, nakonec vyjde najevo...

PRAVDA...

...Michael Jackson, byl, je, a navždy zůstane legendou, která změnila svět hudby, hudebních videoklipů, ukázala všem, ochotným naslouchat jeho hlasu, že hudba a jeho písně tu nejsou od toho, aby mu vynesli co nejvíce prestižních ocenění, a titulů, Krále popu, který mu právem náleží, ale o nějž on sám, nikdy vlastně nestál, protože jeho písně mají jiný rozměr a hloubku...chtěl jimi rozdávat štěstí, ale i poukázat na utrpení druhých, které se nás týká ač žijeme na druhé straně planety, potřebu chránit přírodu a chovat se ohleduplně, protože tady nežijeme sami a po nás přijdou další, nutnost uvědomnění si sami sebe, pocit vzájemnosti, lásky, důležitost rodiny a mezilidských vztahů...tohle je poslání písní Michaela Jacksona, krásného člověka, který ne pro popularitu a oblíbenost ze svých vlastních prostředků věnoval do dobročinných organizací, charit, dětských domovů, tolik peněz, jako nikdo jiný na planetě...člověka, který žil uvězněný ve svém ač luxusním, ale pořád vězení, v uzavřeném mikrosvětě, pronásledovaný novináři, štvaný médii, za dobro, které pro svět učinil, na úkor sám sebe, svého soukromí...člověk, který mohl mít a koupit si všechno, ale ztrádající v oblasti, která pro nás, normální lidi, nemá žádnou hodnotu- projít se po ulici, nemít strach poslat svý děti do parku, zajít na diskotéku pobavit se s přáteli, jít si večer zaběhat v teplákách a bez make-upu...
poza

...milovaný milionama, a nenáviděný možná stejným počtem...


...zní to možná domýšlivě, ale já mu to vždycky věřila, když řek´to svý "I LOVE YOU"...a věřím pořád, protože on byl asi jediný a poslední, co dokázal skutečně cítit, toužit, milovat, jako i trpět, a to celým svým čistým srdcem...a jestli něco neuměl, tak lhát...Jediný, ze všech těch, co vídáme dnes a denně v TV, jak se nakrucují na červeným koberci a nechávají si říkat STARS, a přitom jsou to jen uměle vytvořené prototipy "narychlohvězd", co touží jen po vlastní slávě a prezentují svůj zevnějšek, protože ve vnitř jsou prázní a nemají víc, čím by se pochlubili...ano, tihle teď frčí...patnáctileté holky ve spodním prádle, jejichž hvězda pohasne stejně tak rychle, jako vyšla, nebo všechny a všechno urážející a napadájící "rapeří", ač sami v životě nedokázali NIC, snad jen si propíchnout nos nebo sprostými urážkami a vulgárními říkačkami pomlouvat a zesměšňovat ty, kterým nesahají ani po kotníky...možná se to teenegerům líbí, sex a sprostá slova, připadá jim to cool, protože Eminem přece frčí, JO ...já viděla ten jeho film, a řeknu vám, snad jsem mu to i uvěřila, hmmm, něco ten kluk v sobě má, přišlo mi, ale...ne, byli to jen převlečený komplexi a potlačené pocity "ukřivděného děcka"...asi...je mi ho spíš líto...nevím, co si myslet, fakt nevím...

...mluvila jsem o pravdě...

...jasně, každý může říct, jé hele trapná faninka, ta si mele svoje, jen svoji "pravdu", kde ja tady objektivita, kde je tady názor druhé strany...

...tak prosím, tohle je "PRADVA O MICHAELU JACKSONOVI", tak jak mi ji řekli moji vlastní rodiče, lidi kolem padesátky, co do toho moc nevidí, jen občas zaslechnou v rádiu nějaký ten "uječený" song, kterýmu nerozumí, anglicky taky ne, ale více méně se o Mikovi dozví jen z novin a televize, nebo když rezignovaně, pro klid mojí duše, přečtou něco, co jako by náhodou o Mikovi zapomenu na stole v kuchyni, se zbožným přáním, že konečně alespoň svoje rodiče snad přesvědčím, že ON je ten nej, a lepší nikdy nikdo nebude...a to co stojí na titulce Blesku jsou jen keci, keci a nic víc...

... a přiznávám, ano, bolelo to...a ještě něco, řekla bych, že tohle si myslí nejen moje rodina, ale možná každý druhý čech,a to bez keců, a je taky fakt, že už nevím, co dělat, abych to změnila...

...jo, pamatujou si ho z dřívějška, ještě když neměl ty plastiky a byl černý...(to že nemá plastiky, že prostě barva kůže se změnit nedá, jsem jim vysvětlovala asi tisíckrát), jako zazpívat to on umí (díky bohu, alespoň za to...), jednu dvě písničky občas hrají i na rádiu Dyje(!), jen kdyby u toho furt tak neřval, nešklebil se a neházel sebou, no a hlavně teda- pořád si sahá mezi ty nohy, to mu to prý není trapný?..(počítám, že každý chápe, s kým Mika srovnávají, ano, Kája Gott, nebo v horším případě- Jožka Černý, ježiši...!, a co se šahání mezi nohy týče, když si na Beat it v Praze sahalo, hádejte kam, zhruba 700 lidí najednou, nikomu to nepřišlo ani trapný, ani divný, tak vo co go?..dyť je cool... ), no a s těma dětma, ty jeho soudy, no určitě na tom něco pravdy bude, jinak by se o tom přeci nepsalo a nemluvilo v tv (..to že např. tv Nova, si přidá vždycky jednouho mrtvýho navíc, to aby to bylo víc "krvavějšívější", to našim hold nikdy nedošlo...sledovanost, přece..!, takže: má rád děti- hahá, uděláme z něj pedofila, ať se to prodává!...kdo by dnes čet´o lásce k dětem a dobrém srdci...na to se už nehraje!), no a náš rozhovor končí v momentě, kdy přijde na řadu:...no dyť je lepší, že to má za sebou, beztak už ho v časopisech pětkrát pohřbili, jen o něm psali, jak je nemocný, teď se z těch plastik začal rozpadat, no dobře na tom určitě nebyl...ty drogy, a ten jeho nos, přece by v bulváru nelhali(?!!!)..(jak by mohly...)....a k tomu si tatínek ještě přisadil, že dyť mě to vlastně nemusí být vůbec líto, na CD huláká pořád stejně a na plakátech se taky nezměnil...a že modlit se k němu můžu klidně dál, i když už je tam...

...sorry, nechce někdo něco přidat?...nevím, třeba, že jeho děti vlastně nejsou jeho, vždyť jsou bílý, nebo tak...

...už nevím, a to vážně, takovejch věcí se po Mikově smrti napsalo, a odvysílalo, byly toho plný ty hnusný, ale i solidní časáky, no i když ty, upřímně, v česku, jaksi neleží daleko od sebe...
...člověk ať chtěl a nebo ne, ač ho to zajímalo, a nebo mu bylo všechno fuk, jak už to my češi, máme v povaze, prostě ho ten fakt, že Michael Jackson zemřel, musel někde "praštit" do obličeje...

...tak proč vás, lidi, češi, proboha, taky někdy nezajímá PRAVDA, vždyť on umřel, už vás nebude obtěžovat, to vám to tolik udělá, sklopit hlavu, odpustit si hloupé poznámky, a uznat, že ať už byl jakýkoliv, a plastik měl kolik chtěl, či čeho...dokázal v životě tolik, co nikdo znás, nikdy nedokáže, a za tu mu patří alespoň RESPEKT!!!, když už ne DÍKY, to by totiž na nás, v srdci Evropy, bylo až příliš...

...a vůbec, ví tu někdo, co je PRAVDA, nejen pravda o Michaelu Jacksonovi, ale obecně...vždyť na hradě vlaje vlajka jak kráva, sorry, s nápisem, jak pravda vítězí, ale mě se zdá, že v tomhle státě už se na nějakou pravdu dávno zapomnělo...není v kurzu, nefrčí, a koho zajímá, nuda...

..a že mě to ještě pořád tak se..?, dyť je to půl roku (čtyři měsíce..) ,...proč už si konečně nehodím špeka?... vždyť sama prd vím, s Jacksonem (vrrr!, jmenuje se Michael!) jsem nikdy nemluvila, a jenom tu hážu rozumy, a dělám jaká jsem faninka...už jsem fakt trapná, koho to furt zajímá?...a jestli prej mám nějaký problémy, měla bych zkusit psychiatra, to se člověk vykecá, a hned je prý líp...a nemusí nikoho pořád otravovat....
...téda, a tohle já slyším každej den...no asi bych nad tímměla začít uvažovat...hmmm...

...jenže, lidi, tuším vás zklamu, mě to asi baví, nebo jinak žít neumí, a nebo nechci...?

...vždyť já už vlastně ani nemůžu přestat...protože, kdo jsem?...MJ fan, kamarádi...MJ fans, koníčky?..všechno kolem MJ, jediný mužský, který se mi vždy všude a ve všem líbí, a se kterým každýho jiný srovnávám?..Michael Jackson...a čím myslíte, že trávím celý dny?...na koho celý dny myslím, a o kom si nechávám i zdát?....jo, Michael Jackson, podle mýho táty- plakát na zdi, podle přátel- ten, na kterého ač dělám, že ne, stejně nakonec zavedu rozhovor, podle české veřejnosti- pedofil, co mu upadával nos, a dobře, že umřel, pro fanoušky- rodina, ten, který změnil jejich svět, a který odešel příliš brzy, a pro mě, Mike, můj nejlepší přítel, který mi dal naději, že dokážu změnit všechno špatné a zlé u sebe, a třeba i na celém světě, budu-li chtít a mít dost sílu bojovat...

...a víte co ještě, normálně jsem zjistila, že nejsem sama...je nás víc, páni, moc...

...a vůbec, každej má svůj způsob, jak se s Mikovým odchodem srovnat, tak píšu...a nikdo vás přece nenutí, ty moje keci číst...

...a nebo se můžete přidat...

..protože, lidičkové, chybí nám všem, ať to přiznáme a nebo ne, a je nám děsně smutno, ať už jsme ho zbožňovali nebo pomlouvali, či obehrávali na něj vtipy..a co pak nám FANS?... dyť nejde jen tak o někoho, ale o našeho Mika, který tu pro nás vždycky byl, a nikdy nám nezapoměl připomenout, že nás má rád, i když to všem připadalo trapný a obehraný, nám ne..!
... že bez něj na světě už jaksi nic není, takový, jako dřív, a nemáme chuť ani sílu za cokoliv bojovat, protože to všechno, co dělalo náš FanSvět krásným pominulo, skončilo, je pryč...Mika nám prostě nikdo nikdy ani nevrátí, ani nenahradí...tak to je fakt, ale hold asi budem muset žít dál...tak nás, kruci, nechte dýchat...a nabrat nový síly...

...a nebojte se, o nás ještě svět uslyší, my jsme totiž MJ fans...

...protože ono pořád je zač bojovat, věřte mi, i když už Michael není s náma fyzicky, jeho slova, jeho písně, on sám, a jako příklad jeho život, který zasvětil nám všem a uzdravení tohodle zkaženýho, lidmi, náma, zpackanýho, světa, to všechno je teď na nás, a my ho nesmíme zklamat...

...je na čase ukázat všem, že jeho boj za lepší svět nebyla jen prázdná slova...

...a že nejsme sami, a Mike tu bude pořád, dokud tu budeme my a jeho hudba...a ta je věčná...
...protože Michael Jackson je...

Žádné komentáře:

Okomentovat