středa 2. prosince 2009

Jen těžko hledám slova, jimiž bych lépe vyjádřila, co mám na srdce, než...

Už mě ta TV Nova fakt se(!)...se na to nedá koukat, jak si sobě dělá na Mikův film reklamu...

...je to až s podivem, jak teď Nova často skloňuje jméno Michaela Jacksona, uvést jeho pohřeb, nebo alespoň reportáž, která by odpovídala osobě jeho velikosti a významu, v době kdy svět zahalený do smutku, sledoval okolnosti jeho odchodu- tedy jak všichni víme- zabití, toho jsme se, jak je všem obecně známo, nedočkali...a nedočkáme...
...ale sotva se objevila výhodná finační příležitost, kterou film THIS IS IT bez pochyby je, nezaváhali ani na chviličku, aby se stali, a to i přes to, že do té doby na svém kanálu jen uráželi a zesměšňovali osobu Michaela Jacksona, hlavními mediálními partnery projektu...a vlastně to dělají pořád, to že urážkami nešetří...vždyť třeba včera jsem právě na TV Nova zaslechla tu 'povedenou hlášku'...."proboha, co se tomu člověku stalo, vždyť má obličej jako Michael Jackson" (seriál Superman)...a nepřišlo mi to teda vůbec směšný...maximálně mě tak motivovali k tomu, abych práskla televizním ovladačem a definitivně zlomila hůl nad tímto televizním ksindlem, pro jehož lži, urážky a dezinformace v mém mauzoleu, pokojíku jemuž vévodí, a to bez výhrad, jedna jediná tvář, a jemuž moji známí kvůli stále planoucím svíčkám, takto začali přezdívat, není místo...
...nicméně, dnes večer, něco po půl osmé, při posezení s přáteli, jsem byla touto stanicí opět vyrušena od klidného popovídání si, které se záhy zvrhlo ve žhavou debatu, jež nebrala sprostých slov a konce... a, upřímně, doteď nemohu vystřízlivět z toho úžasu, jak si TV Nova sobě dělá,a ne Michaela Jacksona THIS IS IT, ale jen sobě, sobě a zase jen sobě, dělá reklamu, a to prosím ve svém vlastním zprvodajském pořadu, osobně bych ho tedy nazvala jinak, v době největší sledovanosti...
...z reportáže sice divák poznal, že asi jde o něco související s Michaelem, jehož tvář se na okamžik na obrazovce objevila, ale ten prozíravější, a obávám se, že tento kanál jimi zrovna neoplývá, jistě také zaregistroval, že zde nejde o to upozornit na jedinečnost This is it, a jedinečnost osoby o kterou jde ve filmu především , ale pouze a jen na prodejnost a samozdřejmě propagaci filmu, na jehož uvedení v českých kinech se televize Nova podílí, a z něhož také vycedí nazpět svou investici do dvou vstupenek na premiéru v Los Angeles, které jsou hlavní cenou v trapné soutěži jež pořádá, jako by pro fans, a na níž se samozdřejmě na úkor cvičených opiček, které se naivně přihlásí, jak jinak než obohatí...sorry, musela jsem to tak říct, vždyť oč jiné jde?...

..a pokud se vám zdá má kritika zaujatá a neobjektivní, pak souhlasím...ano, jsem zaujatá- proti TV NOVA...vždyť koukněte jen na její stránky, co řádek, a teď mluvím jen o nadpisech, to naprostá hovadina...ukázka zde
...a ano, jsem neobjektivní, protože jsem MJ fan, a vždycky budu za svým idolem stát a budu ho bránit, a zvláště pak, jsem-li v právu...a za projev vlastního názoru ať si mě každej užije, když na veřejnoprávní televizi v Televizních novinách hustí do lidí tak nehorázný keci!!!
...a ještě něco, tenhle mini článeček je myslím úplně zanedbatelný, oproti zprávám v hlavním vysílacím čase, ale já alespoň mohu o něm říct, že má svou důležitost a váhu, a že jde o pouho-pouhou pravdu, i když subjektivní, zatímco TV Nova, hustící dnes a denně své nahodile 'závažné bláboly' schované pod lákavý titulek do tohodle mnoholetým přísunem polopravd a pololží otupělého národa, by se pod svá slova těžko kdy mohla podepsat...

Žádné komentáře:

Okomentovat