pondělí 14. prosince 2009

Musím se smát, no Vy budete asi taky...


...když jsem si na webu přečetla onu neuvěřitelnou novinku, o tom, že bratři Jacksonovi se chystají v roce 2010 na turné, málem jsem spadla ze židle...a to navíc s nově upraveným jménem Jackson 4...


Ježiši, cože?, no to snad nemyslí vážně, nejen, že o tuhle čtverku, odpusť milý MjJfanSvěte, ale je to můj názor, nikdo nestojí, ale to poutavé přizpůsobení názvu, mi přijde teda hodně okatým výrazem neúcty k tomu, kdo byl srdcem, vokálem, hvězdou, a tím, za kým se lidi hrnuli na koncerty, skupiny Jackson 5...


Jako bych to viděla, plačící čtyřka Michaelových bratrů, a MJfans, co jsou podle nalákání na jakýsi zmanipulovaný TRIBUTE...krásná ukázka toho, jak z truchlících MJfans vymoci další peníze...hrou na city...Vždyť ty penízku budou pro Michaelovi děti, pro jeho rodinu...no to bych chtěla vidět...
...no posuďte sami, kým jsou Jacksons bratři...bez Michaela...



...sólo to totiž zkusili všichni, no uspěl jen jeden...Michael!


Michael...skutečná duše Jackson 5!

...no vybralal jseM duet s Paule McCartneym z roku 1983, moc se mi líbí..."SAY SAY SAY"


Jackie



Marlon



Jarmain



...tedy Jarmainovi upřít to, že i umí udělat hit, prostě nemůžu...proslavil ho totiž jeden duet s Piou Zadora, který je třeba pro moje rodiče skutečně nazapomenutelný...i já ho znám, jen jsem tak nějak netušil, doteď, komu patří...

When The Rain Begins To Fall by Pia Zadora and Jarmain Jackson



Tito



...no nevím, jestli bych na koncert v této sestavě natěšeně frčela, třeba do Ámeriky, protože myslím, že víc jak za hranice L.A. nevyrazí, a o Evropě si mohou jenom zdát...nevím totiž, koho třeba přehlídka těchto ukázek tolik nadchla, aby uspokojila Jacksonovic nároky na vstupenku...která, jak to u MJ famílie bývá, určitě bude stát minimálně pár stovek...už kvůli tomu TRIBUTU Michaelovi...
...ale líbí se mi jejich ohoz, zlatý osmdesátý...


Jackson 4, nejsou Jackson 5, a všichni to musí slyšet...
...bez Michaela přostě nic není takové, jaké to bylo...
 



Žádné komentáře:

Okomentovat