pondělí 14. prosince 2009

Ewa Farna zpívá pro Michaela Jacksona

 
Nejdříve jsem váhala, jestli tuhle písničku na blog dát, no po pravdě jsem spíš neměla odvahu si ji vůbec poslechnout...znáte to TRIBUTE PO ČESKU, vzpoměla jsem si totiž na SuperCože?Star...a raději jsem to přešla...ale pak, když se mi reklama na tenhle song objevila tam dole mezi odkazy...no tak jsem klikla a...musím říct, že ať už na to vzdávání holdu po česku nadávám, jak chci, tenhle se, přiznávám, i mě fakticky líbí...

...nejsem znalcem hudby, ale jako posluchač myslím, nejsem nejhorší...i když dost náročná...no aby ne, jsem fanouškem Michaela Jackosna, a ráda a s náležitou hrdostí to o sobě říkám...
...tak tedy, poslouchej, milý MjJfanSvěte, a buď lidský, až začneš hodnotit a kamenovat...nikdo není dokonalý...snad jen Michael...a s tím se nikdo, ani v česku, ani jinde na světě prostě srovnávat nemůže...ale poctu KRÁLI, a to ještě tak, aby publikum uronilo nějakou tu slzu, zvládnou jen ti lepší znás, kterým já, tleskám...


Zdroj:tn-cz.
Opavské publikum bylo svědkem natáčení videoklipu k písničce "Ty jsi král", která je poctou Michaelu Jacksonovi. Tato písnička se stane dalším singlem z nového CD Virtuální.
"Nazpívala jsem jí proto, že Michaela Jackson byl opravdu můj popový král. Milovala jsem ho a když zemřel během příprav mé nové desky, tak jsem dostala chuť pro něj něco zazpívat," prozradila Ewa

Žádné komentáře:

Okomentovat