středa 2. prosince 2009

Odkaz MICHAELA JACKSONA...

...jo jasně "ODKAZ"..slyším to všude, pořád, pomalu mi připadá, že to tak nějak mezi fans už zlidovělo...protože každej mi na otázku:"...a co bude dál?"..odpoví jen: "zůstaneme věrní jeho odkazu..."...super, díky, mám pocit, že tohle jsem už slyšela nejmíň tisíckrát...a stejně je mi to prd platný...abych tak řekla...jilikož a protože, co se odkazu týče, nikde ani čárka...
...fajn, co vím teda určitě, k tomu abych se dopátrala k pravému, jakš takš, no co, alepspoň zhruba odkazu, shlédnout některý z jako dokumentů.cz, či "skutečných příběhů"( záměrně nepíšu Michaela Jacksona, protože o něm, to to teda fakt není!) nebo nakopat některého z bulvárních pisálků do rozkroku, to mi vážně nepomůže...stejně tak, pozeptat se na na webu- no, to bych fakt nikomu ani neradila, popřete tak jedině a pouze onen fakt, že jste to kolem Mika nejen nepochopili, ale vůbec, že jste FAN...teda, tak to tam alespoň lidi vidí...auuu!(..to bylo moje ego!)
..dobře, pátrám dál...no Mika se už těžko kdy zeptám, psát dopis a tázat se jeho mámy, i když adresu na ni mám, to by asi taky nikam nevedlo, možná, že by mě tak leda poslala..no, na karate...myslím, v tom lepším případě, a z článků, i když jich mám záslužných osm tlustejch složek, jsem fakt dobrá, že?... bohužel, o kvalitě už dále... jednu třetinu tvoří BILD sortiment- takže na ho..(houby chodím fakt ráda), pak tu máme český "tlápárny", taky na ty houby, a ten zbytek, tak ten bych dělila na ...do roku 1993, protože pak už to byl stejně jenom hnus a bulvár v jednom, tedy značka NEBRAT,a pak...jo, to co vyšlo PO...ano, po smrti...podtrženo sečteno...kopec blbostí, a ODKAZ- žádný...teda alespoň, co se smysluplnosti týká...
...no tak nevím, moji drazí věrní FANS, asi že jsem v pořádný ři..říkát to raději ani nebudu, a asi si pustím ONE ONE SCHOW...a že tenhle díl, se teda fakt poved...díky KAZMO!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat