pondělí 4. ledna 2010

(ne)Hrajte si s Michaelem...

...ale pokuste se jej, prosím, nezabít už v prvním kole...


...oj, lidičky, jsem antitalent na videohry, no hry všeobecně...upřímně mám problémy i s Člověče, nezlob se!...a nejen proto, že se tedy zatraceně vztekám, a jsem jemně řečeno, velmi vulgární...a v noci mě pak děsí noční můry...prostě psycho, furt v tom hledám pointu...a nedokáže mi nikdo vysvětlit, že jde jen o to hodit kostkou a poposkočit figurkou...hmmm, fajn!...no a já ve svých 24 letech jsem obdržela, spíš jako pomstu, ani ne jako dar, videohru...


...a nejen, že jsem Mika během prvního kola připravila hned několikrát, maximum, životů, které byly k dispozici...ale to vše prosím v rekordním čese...poté jsem...koukla na jeho plakát...a měla dojem, že mi nebyl zrovna vděčný...a hru jsem odinstalovala z počítače, a CD uložila ke sbírce někam na spod...


...hele, nevím, co je na tom jako zábavného a poučného...a hlavně, jak u toho může někdo prosedět takových hodin...blbost!...a navíc pak máte chuť skutečně někoho zabít!...případně rozflákat počítač nějakým tvrdým, nejlépe ostrým předmětem...


...to pak neví divu, že po sobě závislí, tedy hlavně Američani, ve školách střílí...vždyť v těch hrách je vlastně dokonalý návod, jak nezvládat agresivitu...




...slabý odvar, nepříliš drastická, a ani v ní nikomu autenticky neteče krev...škoda...ale, jinak fakt hra spíš výsměšná a provokativní...ta nevyšla z dílny milovníka Michaela Jacksona...třeba to, že tam zachraňuje malý děti...je samo o sobě dost..."divný"...



...díl druhý, strašná konina, teda hlavně pro zasmání fakt úlet...hlavně jak Mike odkopává ty pejsky, a ještě tancuje s kopiemi jednoho "bitkaře" Beat it...wow!



...ááá, tak tahle je vůbec skvělá, bezva příležitost, jak Mika zabít hned třikrát najednou...tedy pokud se rozhodnete hrát tři...asi...

Hele lidi, myslím, že stačí...třeba jsem to zase jen nepochopila...no každopádně...povím to takhle, pokud nechce ublížit Mikovi, tedy virtuálně, ani sobě- psychicky...nekupujte si videohry s MJ...upřímně, ono sice jde jen o to pobavení a relax- což u mě třeba, jaksi nefunguje...ale tuším, že zabíjení všech a všeho, co zrovna není dítko s medvídkem, nebude zase tolik košér...
...no a, nejsem si jistá, zda by Mike zrovna takové morbidní hře, i když, co si budem nalhávat, taky si rád zahrál... byl dvakrát nakloněn...
...a jinak fandím všem gamblerům, co si zbytky mozku pohání masochistickými videohrami, a potom někomu, popř. sobě, či věcem materiálního charakteru, neublížují...

Žádné komentáře:

Okomentovat